6 Eylül 2017 Çarşamba

Bülend Engin ' Bütün Mesele Bir Köşe Taşı Olabilmektir.'



Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odasının Değerli Üyeleri,
Çalışma Arkadaşlarım,
Geçtiğimiz hafta 30 Ağustos Büyük Zafer Bayramını Ulusça kutladık. Bu vesileyle Türk Yurdunu özgürleştiren, düşmandan temizleyen Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını, bu güzel Vatan için kanını seve seve akıtan atalarımızı, tüm şehit ve gazilerimizi saygı ve rahmetle anarak sözlerime başlamak istiyorum.
Benim inancımda Ülkeme hizmet; ülküdür, ibadettir.
Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odasında görev yaptığım sürece çalışma arkadaşlarımla birlikte bu inançla hizmet verdik. Üyelerimizin tek kuruşunu gösterişli ziyafet sofralarında, gezilerde ziyan etmedik, ettirmedik !.
Bütün imkanlarımızı ticaret ve sanayimizin gelişmesi için kullandık.
Hepinizin malumu olan, hayata geçirmiş olduğumuz projelerin tamamında üyelerimizin ve Çanakkale halkının faydasını gözettik. Daima taş üstüne taş koyan, çalışan ve üreten taraf olduk.
Değerli Dostlar,
Çanakkale, tarihimizin ve milletimizin bize kutsal emanetidir.
Görev süremce bu emanete layık olmaya gayret ettim. Görevimin bitimi sonrasında da ömrüm oldukça yine Çanakkale'nin hizmetinde olacağım. Bizler makamları değil hizmeti amaç edindik ve çıktığımız yolda bu hedeften hiç ayrılmadık. Allah'a şükürler olsun ki; bu sebeple bugün alnımız ak, gönlümüz ve vicdanımız rahattır. Görev süremizde Odamız faaliyetlerine katılım sağlayan, organlarında görev alan, çalışan ve destek veren herkese şükranlarımı sunuyorum. Başardığımız her iş, yaratılan her eser hepimizin ortak emeğinin ürünüdür.
Yeni dönemde hizmet bayrağını üyelerimizin takdir ve iradeleriyle çalışma arkadaşlarıma devredeceğim. Çok sevdiğim ve Çanakkale'ye büyük yararlar sunacağına inandığım mesai arkadaşımın daima yanında olacağım. Yeni dönemde bu görevi layıkıyla sürdüreceğine inandığım değerli arkadaşıma şimdiden başarılar diliyorum. Kendisinin, ÇTSO Başkanı olarak Çanakkale'mize büyük hizmetlerde bulunacağına gönülden inanıyorum. Profesyonel yöneticilik hayatımda yeni dönemde Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası ve STK'larda görev almayacağımı bildirmek istiyorum.
Sayın Cumhurbaşkanı'mızın bize yol gösteren bir cümlesini buradan tekrar ederek, sözlerime son vermek istiyorum;
"Makamlar bizim için gelip geçicidir, makam sahibi olmaksızın da siz her yerde bu hizmeti verirsiniz. Bütün mesele bir köşe taşı olabilmektir."
Saygılarımla...
Bülend ENGİN


kaynak : www.bulendengin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder